
çok yorgunum cumartesi geldi ve pilim bitmiş durumda
ya arkadaslar sizinle bişe paylaşmak istiyorum ne garip insanlar var hayatta insan teyzede dede de olsa ona buna karışmaktan vaz gecemiosa gecemiodur heralde
dışarda telle konuşuyorum güneşe doğru oturdum hava güzel bankta öyle uslu uslu konuşuyorum
teyzenin biri önümden geçiodu eli belinde kalın corapları sewimli bir yüz tabi işiteceğim azardan habersizim bu arada
bana dondü ne dese beğenirsiniz
-şu telefon olmasa ne yapacaktınız acaba cık cık cık
bende bole saf gibi kaldım ne diim büyüklere saygı şart
bi kahkaha attım tutamadım kendimi
teyzede cık cık cık dedi soylene soylene gitti
ya ne enteresan beni bulur bole tipler genelde cekiomuyum ne ... : P
korkuyorum kınamaktan yada laf solemekten yaşlancağımızda ne olacağımız belli değil
ama ilginc bide çalıştığım yer bir hizmet noktası ücretsiz hizmet verioruz fizik tedavi ile ilgili bi konuda
amcam 65 yaşında gorseniz benden genç sunum yapıorum lafa giriyo sanki satın alıo geldii yeri
-şole yap bunu bole yap fln
en sonunda koptum
amca bidaha bana karışırsan seni almıcam buraya dedim
ilginç yha hem ücretsiz kullanım yaptırıyoruz hem hizmet edioruz bide azar yiyoruz
walla bazen kopuyorum napiiiiim
Selamlarrr... :)
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder
bir çizikte sen at bakalım:))